SEO paslaugų kainos

Sertifikuoti GOOGLE specialistai. SEO Paslaugos nuo 2009 metų!

Kas įeina į kainą?

SEO optimizavimo plano sudarymas.
Vidinis SEO optimizavimas.
Išorinis SEO optimizavimas.
Raktinių žodžių analizė ir atranka.
Nuorodų kūrimas.
Mėnesinės ataskaitos paruošimas.

Kodėl mes?

Mokėkite tik už rezultatą (yra pradinis įnašas SEO išlaidoms padengti, kuris paprastai sudaro 30—40 % nuo bendros užsakymo sumos).
Sutartis.
Sąskaita faktūra.
Garantijos.

Geriausios kainos garantija

Jokių abonentinių mokesčių.
Jokių mėnesinių įmokų.
Jokių palaikymo mokesčių.
Jokių paslėptų mokesčių.

DĖMESIO! 45.-EUR dovana visoms naujoms AdWords paskyroms!
Daugiau informacijos rasite ČIA

Kiek kainuos SEO paslaugos? (SEO kaina)

80 % procentų atvejų SEO kaina svyruoja nuo 400 iki 1100 eurų su PVM.

Tiksli SEO kaina priklauso nuo:

Svetainės būklės (kiek papildomo darbo reikės įdėti, kad svetainė būtų tinkamai techniškai paruošta optimizavimui).
Raktinių žodžių kiekio.
Bendros konkurencijos.
Esamos svetainės pozicijos paieškos sistemoje.
Norimos pozicijos (Google TOP-10, TOP-5, TOP-3).
Trukmė: 3—6 mėn. Pirmieji rezultatai jau po 1 mėnesio.
Laukeliai pažymėti * ženklu yra privalomi

Turite klausimų? Užpildykite šią formą ir sužinokite,
KIEK KAINUOJA Jūsų svetainės optimizavimas
mažiau nei per 15 min!

arba skambinkite telefonu +370 617 51000.
Laukiame Jūsų laiškų ir skambučių!

Nepraleiskite galimybės gauti vertingus mūsų SEO specialistų patarimus.
Tai visiškai nemokama ir be jokių įsipareigojimų.
Skambinkite jau dabar - 8 617 51000!

Nežinote nuo ko pradėti?

Nesate tikri, kokia Jūsų prekių ir paslaugų reklamos strategija tinkamiausia Jums? Mes paruošėme Jums pilną instrukciją su realiais mūsų realių klientų pavyzdžiais, kuriuose Jūs galėsite pamatyti, kaip veikia įvairūs svetainių iškėlimo metodai ir išsirinkti kažką tinkamo sau.

Jeigu Jūs tiksliai žinote, ko Jums reikia ir žinote viską apie SEO svetainių iškėlimą, Jums nereikalingi mūsų patarimai, o reikalinga tik paslauga ir jos kaina – Jums – čia, į užklausos formą, Kur Jūs gausite apskaičiuotą būtent Jūsų svetainės iškėlimo sumą viso labo per 15 minučių!

Tačiau, 80-yje procentų užklausų ne iki galo suprantami visi šiuolaikinio svetainių iškėlimo niuansai, ir nežinoma, nuo ko pradėti. Kaip tik pastariesiems klientams skiriame šį straipsnį, kuris turi padėti išsirinkti optimalų variantą SU REALIOMIS KAINOMIS ir mūsų klientų pavyzdžiais!

Šio nedidelio straipsnio skaitymo metu mes Jums papasakosime:

Turinys:

  1. Kas yra svetainės optimizavimas;
  2. Kas yra kontekstinė AdWords reklama;
  3. Kas yra SEO;
  4. Ką reikia žinoti apie AdWords. Ir kodėl svetainės iškėlimą reikia pradėti nuo AdWords reklamos;
  5. Svetainės iškėlimo ir mūsų paslaugų kainos.

 

Du dažniausiai užduodami klausimai:

  1. Kiek ilgai svetainė išsilaikys TOP’е;
  2. Kiek kainuos svetainės išlaikymas TOP’е.

 

Nuo ko pradėti?

Mes visada sakėme, sakome ir sakysime savo klientams, kad svetainės iškėlimo tikslas – ne pozicijos ir ne raktinių žodžių kiekis TOP’e, o PARDAVIMAI!
Mes visi reklamuojamės, leidžiame laiką ir pinigus, ne dėl paspaudimų, o dėl PARDAVIMŲ!

Ideali formulė BET KOKIAM verslui turi atrodyti taip:

1 PARODYMAS = 1 PASPAUDIMAS = 1 UŽKLAUSA = 1 UŽSAKYMAS

T. y. čia Jūs matote 4 žingsnius iki pardavimo:

  1. Pirmasis žingsnis: Jūsų potencialus klientas turi Jus surasti internete – mūsų atveju, tai arba SEO, arba AdWords – tai PARODYMAS;
  2. Antrasis žingsnis: Jūsų potencialus klientas turi paspausti ant Jūsų skelbimo – Tai PASPAUDIMAS;
  3. Trečiasis žingsnis: Jūsų potencialus klientas turi rasti Jūsų svetainėje tai, ko jis ieškojo, ir svarbiausia, jis turi panorėti atlikti UŽKLAUSĄ;
  4. Ketvirtasis žingsnis: Ir tik po viso to Jūs gaunate realų šansą paversti potencialų klientą tikru, kuris atliks UŽSAKYMĄ.

 

Kažkuriuo aspektu pardavimų kūrimo procesą internete galima sulyginti su žvejyba:

  • Jūs važiuojate žvejoti į teisingą vietą, teisingu metų ir paros laiku;
  • Jūs ieškote žuvingos vietos;
  • Jūs maitinate žuvis;
  • Jūs užmetate meškerę, laukiate, kol užkibs, traukiate, ištempiate tinklelį, kad žuvis nepabėgtų paskutiniu momentu;
  • Ir tik po viso šito Jūs galite kažką pagauti.

Internete pardavimai vyksta lygiai taip pat, ir klaida, padaryta bet kuriame iš etapų lemia tai, kad žuvis arba nekibs, arba pabėgs.

 

Kodėl svetainės iškėlimą reikia pradėti nuo AdWords?

  • – AdWords tai 4 viršutiniai skelbimai Google paieškos sistemoje, pažymėti žaliai (kaip parodyta paveikslėlyje apačioje);
  • – AdWords Jūs mokate už kiekvieną paspaudimą ant Jūsų skelbimo;
  • – Kainos priklauso nuo daugelio apsektų, tačiau iš esmės, ir kol kas nesileidžiant į smulkmenas, kainas lemia konkurencija. Pavyzdžiui, už kiekvieną paspaudimą, pagal žodžių junginį „Vertimų biuras“ Jūs mokėsite1,30 euro, o už „lakas nagams“ – viso labo 0,06 centų;
  • – Didelis AdWords privalumas yra jo lankstumas. Jūs galite keisti skelbimą, raktinius žodžius, skiriamą pinigų sumą daugybę kartų;
  • – Jūs galite įjungti ir išjungti AdWords reklamą bet kuriuo metu;
  • – Galite paskirti maksimalią kainą, kurią esate pasiruošęs išleisti kiekvieną dieną, ir Jūs neišleisite daugiau nei šią sumą. Pavyzdžiui, Jūs galite nuspręsti išleisti 3 ir tik darbo dienomis. T. y. Jūs nemokėsite daugiau nei 70 eurų į mėnesį. Sutikite, tai – nedaug;
  • – Jūs galite išsirinkti, kokiu dienos ir nakties metu rodomi Jūsų skelbimai, ir kokiu – ne.
  • – Ir svarbiausia, jeigu negalite priversti AdWords dirbti Jums ir užsidirbti iš kontekstinės reklamos, tai Jums reikia galvoti apie SEO;
  • – Visiems savo klientams siūlome pradėti būtent nuo AdWords;
  • – IR, DĖMESIO, nesvarbu, kiek mokate už paspaudimą, svarbu, kiek PELNO tas paspaudimas Jums atneša;
  • – Paprastas klausimas, vieno paspaudimo kaina – 78 centai (o tai yra 2,70 lito!) – daug ar mažai? Daug, pasakysite Jūs! Žemiau mes patalpinome Jums lentelę su REALIOMIS reklamos kainomis (išlaidomis) ir REALIAIS gautais užsakymais (pelnu), kurių sulaukė REALUS mūsų klientas;
  • – 524 paspaudimų atnešė klientui 11.344,00 eurų pelno. Vienas paspaudimas klientui kainavo 78 centus. T. y. kiekvienas paspaudimas (vidutiniškai) atnešė klientui 21,65 euro;
  • – T.y. už kiekvienus investuotus 78 centus gauta 21,65 euro;
  • – Ir dabar, tas pats klausimas dar kartą, 78 centai už vieną paspaudimą – tai daug ar mažai?;
  • – O pati pagrindinė problema, kodėl reikia pradėti nuo AdWords, tai galimybė per labai trumpą laiką, minimaliomis išlaidomis ar Jūsų klientai yra internete, kiek jų ten daug, ir, ar yra tikslas investuoti į organinę paiešką – štai tokia rinkos žvalgyba;
  • – Dar daugiau, Jūs turėsite galimybę suprasti, kokie, konkrečiai, raktiniai žodžiai ir frazės neša Jums pelną, o kokie – ne.SEO kaina
  1. Grafike matote ataskaitą už rudenį (2016-ųjų metų rugsėjo 1–lapkričio 30);
  2. Mūsų klientas. Svetainių kūrimas. Dirba vienas, savarankiškai, namuose su IVP;
  3. Paslaugos reklamuojamos tik naudojant АdWords reklamą;
  4. Per 3 mėnesius AdWords reklamai išleista – 389,70 euro (žr. stulpelį „kaina“);
  5. Per šį laikotarpį gautos 139 užklausos;
  6. Gauta – 35 užsakymai (t. y. konversija sudarė 25,17%! Kiekvienas ¼ užklausų – užsakymas);
  7. Bendras pelnas sudarė – 11.344,00 euro;
  8. DĖMESIO: Už mūsų paslaugas klientas mums sumokėjo vos 100 eurų!

 

Ir dar šiek tiek skaičių:

Vieno paspaudimo pelnas, našumas AdWords:

  1. Internetinė kosmetikos parduotuvė Lietuvoje (mūsų klientas);
  2. Už kiekvienus investuotus 4 centus Jūs gaunate 29 centų pelną. PELNINGUMAS (ROI) – 603%! Ir tai taip pat AdWords;
  3. Naudojant teisingus nustatymus, AdWords kuria stebuklus, naudojant neteisingus – suplonina Jūsų piniginę;
  4. Daugelis galvoja, kad SEO tai panacėja ir visų problemų sprendimo būdas, bet viskas ne taip;
  5. Jeigu Jūs negalite priversti AdWords nešti Jums pelną čia ir dabar, tai Jūs negalite ir SEO priversti nešti Jums pelną!

ROI. Kiek galima uzdirbti is AdWords. Vieno paspaudimo kaina.

Kodėl SEO?

Klientai iš dalies klaidingai vadina SEO viską, ką mato ekrane, žemiau nei AdWords skelbimus.

T. y. jūs matote, kad net dideliame ekrane (16” colių) matosi viso labo 2 (du) nemokami rezultatai.

Google paieska ir AdWords reklama desktop

O planšetėje (10” colių) nesimato apskritai:

SERP. Google paieska ir AdWords.

Tai kodėl natūrali, organinė, nemokama paieškos sistema tokia svarbi ir ką ji suteikia?!

  1. Daugeliui žmonių sprendimo priėmimui užtenka AdWords reklamos, tačiau daugelis ieško ir daugiau variantų, ir tada mūsų organiniai rezultatai gali atlikti svarbų vaidmenį;
  2. Jeigu teigsime, kad Jūsų reklama vienu metu rodoma AdWords, ir Jūs randatės TOP’-3 pagal vieną ir tą pačią užklausą, Tai per AdWords gausite apie 60% Jūsų užsakymų, o per SEO – 40%. Ir tai – daug;
  3. SEO vienu metu su AdWords suteikia Jums vienu metu iš karto du rezultatus viename puslapyje, kas yra esminis konkurencinis pranašumas;
  4. Be to, mes pastebėjome, kad organinei paieškai tenka kokybiškesni paspaudimai. T. y. jeigu AdWords skelbimai susilaukia paspaudimų dažniau iš smalsumo, netyčia arba turint paviršutinišką susidomėjimą, tai ant organinės paieškos skelbimų dažniau paspaudžia labiau motyvuoti klientai (žiūrėkite į grafiką apačioje);
  5. Be to, reklama AdWords apribota raktinių žodžių rinkiniu, konkurentais ir Jūsų biudžetu. Vienu žodžiu, Jūsų skelbimai rodomi ne visada, ir tik pagal tuos raktinius žodžius, kuriuos Jūs nurodysite.Aš jau nekalbu apie tai, kad kiekvienas paspaudimas – kainuoja;
  6. SEO – visa tai nemokama!

Įsitikinkite patys. Organinės paieškos statistika ir AdWords statistika. Pažiūrėkite, koks milžiniškas skirtumas rezultatuose! Organinė paieška laimi pagal visus rodiklius!

Mokama reklama AdWords ir SEO organine paieska. Google Analytics.

Ir tai rezultatai svetainės, kurią pradėjome optimizuoti viso labo prieš mėnesį! T. y. ši svetainė dar toli nuo TOP’inių pozicijų.

  1. Konversijos koeficientas: skirtumas: 33% prieš 18% organinės paieškos naudai;
  2. Puslapių skaičius seanso metu: 2,55 prieš 3,30 – vidutiniškai, organinė paieška susilaukia vienu puslapiu daugiau peržiūrų (tai labai daug!);
  3. Atmetimo rodiklis: 44% prieš 40% organinės paieškos naudai;
  4. Seanso trukmė: 2,05 prieš 0,51 sekundžių ir vėl – organinės paieškos naudai.

Visi šie skaičiai byloja apie kokybiškesnį, organinei paieškai tenkantį, srautą. Bet tai nereiškia, kad AdWords Jums nereikalingas!

Kodėl SEO + АdWords?

Jūsų idealus pasirinkimas? Kam leisti pinigus AdWords, jeigu svetainė pasižymi gerais SEO rezultatais?

  1. Naudojant AdWords galima pasiekti labai rimtų rezultatų;
  2. Naudojant SEO taip pat galima pasiekti rimtų rezultatų;
  3. Tačiau, jeigu atėjote į rinką rimtai ir ilgam, planuodami tapti lyderiais savo nišoje, Jums reikalingas tiek SEO, tiek AdWords;
  4. Tuo labiau, kad užsakant SEO paslaugas mes pasirūpinsime Jūsų AdWords paskyra visiškai nemokamai!;
  5. O dabar pažiūrėkite į vienos Lietuvos internetinės parduotuvės duomenis;
  6. Duomenys, gauti per 30 dienų;
  7. 51% viso pelno suteikia organinė paieška, t. y. SEO be kokių nors išlaidų;
  8. Ir 32% procentus suteikia AdWords! Ar tai daug, ar mažai – spręsti Jums!

SEO ir AdWords reklamos rezultatai.

Kodėl mes?

  1. Visi Google sertifikatai;
  2. AdWords paskyrų administravimo patirtis nuo 2009 metų;
  3. Mes NEIMAME pinigų už vadinamąjį svetainės pozicijų palaikymą, kuris vidutiniškai atsieina 100 eurų į mėnesį, t. y. dirbdami su mumis, sutaupysite 1.200 eurų į metus;
  4. Žemiau, mūsų realaus kliento pavyzdyje, mes parodėme Jums skirtumą tarp tos pačios paskyros administravimo, kai tai atlieka žmogus su patirtimi, ir be. 392 eurų skirtumas į mėnesį! Ir mūsų paslaugų kainą tik – 100 eurų (VIENKARTINIS ĮNAŠAS).

 

Ar paslauga to verta – spręsti Jums!

AdWord reklama savarankiskai vs AdWords reklama specialistai. Paliginimas.

AdWords rezultatai iki ir po mūsų:

  1. Mūsų teikiamos efektyvios AdWords kampanijos parengimo ir paleidimo paslaugos Jums kainuos viso labo 100 eurų – VIENKARTINIS MOKESTIS;
  2. Taip pat, jeigu Jūsų paskyra nauja, mes padovanosime Jums AdWords kuponą, kurio vertė 45 eurai;
  3. Už šį vienkartinį mokestį mes pilnai parengsime Jūsų AdWords paskyrą, kad ji Jums neštų maksimalią naudą už minimalų mokestį;
  4. Jūs, žinoma, galite paleisti reklamines kampanijas patys. Iš pirmo žvilgsnio reklaminės kampanijos valdymas atrodo labai lengvas;
  5. Viršuje, grafike, mes parodėme Jums dvi kampanijas. Viena, kurioje klientas nustatymus rengė savarankiškai. Ir antra (paryškinta žalia spalva), kurioje kampaniją rengėme jau mes. Mes parinkome vienodą abiejų kampanijų darbo trukmę, tam, kad palyginimo rezultatai būtų maksimaliai korektiški;
  6. Bendra kaina nukrito iki 107 eurų nuo 415,26 eurų!;
  7. Kaina už vieną paspaudimą sumažėjo nuo 1,20 iki 0,85 (t. y. tapo 35 centais mažesnė!);
  8. Ir, svarbu, kaina už konversiją nukrito beveik dvigubai (nuo 6,01 iki 3,25!);
  9. Ir tai tik pradžia. Mes ir toliau dirbame ties šios reklaminės kampanijos produktyvumo didinimu.

 

Iškėlimas į paieškos TOP’ą per 3 mėnesius. Maskva:

  1. Iškėlimas į Google paieškos TOP’ą per 3 mėnesius;
  2. Rinka – Maskva – 20 000 000 žmonių (7 kartus daugiau nei Lietuvoje).

SEO optimizacijos rezultatai

Pirmąjį darbo mėnesį bus atlikta pilna vidinė SEO svetainės optimizacija. Iškėlinėti neoptimizuotą svetainę tiesiog negalima – nebus rezultatų.

Svetainės optimizacija pagerina darbinių frazių pozicijas ir praplečia raktažodžių, pagal kuriuos galima rasti Jūsų svetainę paieškoje, sąrašą.

Pilnos svetainės optimizacijos kaina priklauso nuo tikslinių puslapių arba svetainės prekių kategorijų.

 

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Į kainą įeina:

 

Vidinė svetainės optimizacija:

 

  • – Svetainės patalpinimas į Google Webmaster;
  • – Pagrindinio svetainės veidrodžio suderinimas;
  • – Saugumo protokolas https;
  • – Failo htaccess suderinimas;
  • – Failo sitemap.xml suderinimas;
  • – Failo robots.txt suderinimas;
  • – Google Analytics nustatymai;
  • – Žymų <title> ir <description> optimizacija;
  • – Vaizdų optimizacija;
  • – Redirektų (nukreipimų) nustatymai;
  • – Svetainės puslapių užkrovimo greičio didinimas;
  • – VISŲ svetainės klaidų ištaisymas ir t.t.

Pilną vidinės svetainės optimizacijos darbų sąrašą galima peržiūrėti čia

Išorinė svetainės optimizacija:

– iš esmės, tai darbas su išoriniais faktoriais, kurie turi įtakos Jūsų svetainės pozicijoms.

Pilną išorinės svetainės optimizacijos darbų sąrašą galima peržiūrėti čia

Iškėlimo trukmė ir kaina nustatoma individualiai kiekvienai svetainei, atlikus preliminarų kompleksinį auditą.

Tačiau nuo ko, vis dėlto, priklauso svetainės iškėlimo kaina, ir į kokius faktorius atsižvelgiama, skaičiuojant kainą? Šiame straipsnyje Jūs sužinosite atsakymą į šį klausimą.

Ir taip, svetainės iškėlimo kaina priklauso nuo daugelio veiksnių:

  1. Nuo bendros techninės Jūsų svetainės būklės, t. y. resurso būklė darbų pradžios momentu;
  2. Sudėtingumo ir raktinių užklausų kiekio;
  3. Iškėlinėjamos svetainės raktinių užklausų konkurencingumo lygio paieškos sistemose („Vertimų biuras“ iškelti į ТOP sudėtingiau ir brangiau, nei „Vertimų biuras Vilniuje“);
  4. Būtino rezultato: iškilimas į ТOP-10, ТOP-5 arba ТOP-3; Ir ta pozicija, kurią Jūs norite užimti TOP’`e (ТOP-3 kainuos brangiau nei ТOP-10);
  5. Konkurencijos lygio nišoje (iškelti svetainę nišoje „Vertimų biuras“ daug sudėtingiau ir brangiau, negu iškelti svetainę nišoje „Statybiniai pastoliai“);
  6. Iškėlimo regionas (Lietuvoje iškėlinėti daug pigiau, nei Rusijoje ar Anglijoje);
  7. Svetainės pozicijos esamuoju momentu;
  8. Turinio kokybės (informacinio užpildymo) išteklių, jo apimties ir unikalumo;

 

Toliau ties kiekvienu iš šių faktorių apsistosime ilgiau, o kol kas, galite išsiųsti užklausą Jūsų svetainės iškėlimo kainos paskaičiavimui.

Techninė svetainės būklė

 

Kuo geresni svetainės rodikliai (nuorodų kiekis, PR, svetainės amžius, priklausymas katalogams, puslapių kiekis palyginus su konkurentais ir kt.), tuo greičiau ir su mažesnėmis pastangomis svetainė užims aukštas pozicijas paieškos sistemoje.

Mes įvertiname svetainės užkrovimo greitį, platformą, kuria naudojantis, sukurta svetainė (WordPress, pavyzdžiui), ar yra mobilioji versija, puslapių ir nuotraukų kiekis. Kai kada paprasčiau ir pigiau pakeisti esamą svetainę nauja ir šiuolaikine, nei bandyti optimizuoti senąją, tuo labiau, kai labai geros svetainės kainuoja nuo 70 eurų.

Raktinių žodžių ir frazių kiekis

 

Iš principo, raktinių žodžių ir frazių kiekis mums nėra itin svarbus. Jų gali būti dešimt, dvidešimt, šimtas arba tūkstantis. Pats savaime iškeliamų užklausų kiekis ne stipriai veikia bendrą iškėlimo kainą. O štai tai, kiek Jūsų svetainė struktūriškai paruošta tam, kad būtų iškėlinėjama, naudojant didelį užklausų kiekį, daro tiesioginę įtaką.

Pavyzdžiui, Jūs turite nedidelę žvejybos reikmenų parduotuvės svetainę, susidedančią iš 20 puslapių, ir Jūs nutariate ją iškelti pagal visą savo asortimentą t. y. meškerės, spiningai, blizgučiai, valai ir t. t ir pan. Dar ir naudojant prekinius ženklus t. y. „ritė spiningams shimano“ ir t. t. išėjo 5000 pavadinimų. Įmanoma? Taip! Bet ar Jūsų svetainė „pasiruošusi“ priimti tokį kiekį aprašymų ir prekių? Pas Jus buvo 20 puslapių ir Jūs norite iškelti 5000 prekių! T. y. taip, tai įmanoma, bet Jūsų laukia labai rimtos išlaidos darbo paruošimui! Ir Jūs turite tai suprasti ir būti tam pasiruošę!

Raktinių užklausų konkurencingumas

 

Iškėlimo kaina labiausiai priklauso nuo raktinių žodžių, kuriuos reikės iškėlinėti. Mūsų industrijoje žodžiai skirstomi į:

  • – aukšto dažnumo lygio, t. y. labai populiarius, pavyzdžiui – „vertimų biuras“;
  • – vidutinio dažnumo lygio, t. y. nelabai populiarūs, pavyzdžiui „vertimų biuras Vilniuje“;
  • – ir žemo dažnumo lygio, t. y. kai tokie žodžių junginiai ieškomi retai, pavyzdžiui – „vertimų biuras Vilniuje atestato vertimas“.

 

Akivaizdu, kad prasiveržti su žodžių junginiu „vertimų biuras“ bus labai sunku, o „vertimų biuras Vilniuje atestato vertimas“ – labai paprasta.

Mes padedame savo klientams taupyti labai svarbų biudžetą. Na, pavyzdžiui, klientai iš Kauno prekiauja žaliuzėmis ir roletais. Tai ne interneto parduotuvė. Yra salonas Kaune, į kurį žmonės gali užvažiuoti ir apžiūrėti prekes. Mūsų klientai į užklausas iškėlimui įrašė žodžius „žaliuzės“ ir „roletai“, ir mums pavyko juos įtikinti pakeisti šias užklausas į tikslesnes: „žaliuzės Kaune“ ir „roletai Kaune“. Iškėlimo kaina pasirodė 3 (TRIS!) kartus mažesnė, o efektas – kur kas labiau pastebimas!

Juk, jeigu žmogus internete surenka žodžius „žaliuzės Kaune“, tai jau konkretus siekis – akivaizdu, kad žmogus ieško būtent šios prekės ir būtent Jūsų mieste, t. y, tai Jūsų potencialus klientas!

O jeigu žmogus surenka žodį „žaliuzės“, tai mes nežinome nei miesto, kuriame jis gyvena ir ieško šitų žaliuzių, nei jo tikslų! Gal jis tiesiog ieško idėjų ar nuotruakų!

Pozicija TOP’e

 

Akivaizdu, kad užimti poziciją ТOP-3 kainuos brangiau, nei pozicija ТOP-10. Bet dar įdomiau tai, kad jeigu sutartyje įrašytos pozicijos ТOP-10, tai kaina bus pigesnė, o rezultatas – vis tiek geras.

Štai, pažiūrėkite, mūsų klientas, kurio sutartyje įrašytas ТOP-10, ir pažiūrėkite, kas išeina esamuoju momentu!

Svetaines optimizavimas. Rezultatai.

Kodėl taip? Todėl, kad mes imame mokestį UŽ REZULTATĄ. T. y. įprastai sutartyje surašyti raktiniai žodžiai (sąrašu) ir tas ТOPas, kurį jie turi užimti. Ir sutartyje parašyta, kad tik tuo atveju, jeigu tie žodžiai papuls į aptariamąjį TOP’ą, darbas laikomas įvykdytu ir bus apmokėtas. Todėl skirtingi TOP’ai kainuoja skirtingai (būtent dėl šių garantijų), o rezultatas vis tiek tas pats.

Taip kad, priimkite tai, kaip patarimą, galima sutaupyti ganėtinai didelę sumą nesivaikant TOP’o sutartyje.

Niša

 

Vienas daugiausiai lemiančių faktorių, darančių įtaką SEO kainai. Biudžetas didžiąja dalimi priklauso nuo to, kiek didelė yra konkurencija pagal pasirinktus raktinius žodžius. Skirtingose tematikose ji gali skirtis keliais kartais.

Akivaizdu, kad prasimušti į TOP’us nišoje „Vertimų biuras“ sudėtingiau, nei padaryti tą patį nišoje „Statybiniai pastoliai“.

Nors pastebima konkurencingumo didėjimo tendencija visose nišose. Vis daugiau firmų ir organizacijų supranta, kokias galimybes suteikia SEO, ir vis didesnė biudžeto dalis skiriama iškėlimui. Todėl, kuo anksčiau Jūs užsiimsite savo svetainės iškėlimu, tuo aukštesnes pozicijas Jūs galėsite sau užrezervuoti ateičiai.

Akivaizdu, kad iškėlimo kainos kiekvienais metais tik augs. Vis daugiau norinčių, esant tam pačiam nemokamos paieškos vietų kiekiui.

Iškėlimo/SEO optimizavimo regionas

 

Paieškos sistema turi labai ribotą formatą. 4 viršutiniai skelbimai užrezervuoti kontekstinei AdWords reklamai, dažnai mes paieškoje dar gauname vietinės (lokalios) paieškos žemėlapį, ir vis mažiau vietos lieka organinei paieškai.

Ir čia nesvarbu, kur Jūs ieškote – pusę milijonų gyventojų turinčiame Vilniuje, septyniasdešimties tūkstančių gyventojų Alytuje ar dvidešimtmilijoninėje Maskvoje – Jūs matysite beveik vieną ir tą patį vaizdą:

Aišku, kad paprasčiausia iškėlinėti svetainę Alytuje, tada – Vilniuje, tada – Lietuvoje, tada – Maskvoje ir t. t.

Svetainės pozicijos iškėlinėjimo pradžios momentu

 

Labai ginčytinas punktas. Iš vienos pusės, lyg ir lengviau iškėlinėti svetainę, kuri jau turi neblogas pozicijas. Atrodytų, kas gali būti lengviau, nei iškelti svetainę iš antros pozicijos į pirmąją. Tačiau dažnai ši „antroji eilutė“ reiškia, kad svetainė jau buvo iškėlinėjama, ir neaišku kaip ir kokiais metodais naudojantis. Būna, kad toji „antroji eilutė“ – lubos, aukščiau kurių iššokti jau nepavyks. Būna, kad svetainę pajudinti iš mirties taško padeda tik jos atnaujinimas!

Ieškote idėjų savo svetainei? Jums čia!

Svetainės turinys

Įsivaizduokite knygą be raidžių, tuščiais lapais. Ta pati situacija su svetainėmis. Dažnai svetainių savininkai mano, kad kelių sakinių visiškai pakanka tam, kad būtų parduota jų paslauga ar prekė. Tačiau taip nėra. Be gerų, kokybiškų tekstų labai sunku konkuruoti, siekiant užimti aukštas paieškos sistemos pozicijas. Todėl, Jūsų svetainės kaina labai stipriai priklausys nuo to, ką jau turite joje, t. y. nuo turinio.

Pavyzdys su žvejybos reikmenų parduotuve, 5000 pavadinimų, skaičiuojame. Idealiu atveju kiekvienai prekei Jums reikalingas savas unikalus tekstas – t. y. 5000 tekstų. Kiekvienas tekstas po 100–300 žodžių. Tekstų kūrėjas ima nuo 1 euro už 100 žodžių. T. y. vienas tekstas Jums kainuos nuo 1 iki 3 eurų, o 5000 tekstų nuo 5000 eurų! Arba rašykite patys! Pasiruošę tokioms išlaidoms?

Bet tai labai dideliems projektams. Vidutiniškai, kainos, žinoma, daug mažesnės. Dažniausiai paruošiama 20–50 raktinių žodžių. Ir reikia ne tiek daug tekstų, tačiau apie šias išlaidas neverta pamiršti!

Terminai

 

Paprastai, iškėlimo į TOP’us pradžia prasideda vienu metu su vidinės svetainės optimizacijos darbų pradžia. Ir sudaro (iškėlimui į ТOP-10) apytiksliai:

  • – Žemo dažnumo užklausos: nuo 3-ų savaičių;
  • – Vidutiniško dažnumo užklausos: nuo 1,5 mėnesio;
  • – Aukšto dažnumo užklausos: nuo trijų mėnesių.

 

Pirmieji optimizatoriaus darbo rezultatai pastebimi jau po poros savaičių nuo visų rekomendacijų indeksacijos! Svetainės amžius sumažina arba padidina rezultato pasiekimo terminus apytikriai 1–2 mėnesiais.

SEO Kaina

Svetainės iškėlimo paieškos sistemoje kaina pagrįsta SEO-rinkos konkurentų analize. Mes garantuojame, mokestis už svetainės iškėlimą atliekamas tik už faktinį svetainės atsiradimą pasirinktose pozicijose.

Ir, svarbu, Mes išrašome Jums faktūrą ne pagal visų raktinių žodžių įėjimo į ТOPą faktą numatytą sutartyje, o tik per ne mažiau kaip 30 DIENŲ po to. T. y. Jūs būsite įsitikinę, kad Jūsų svetainė užima tvirtas pozicijas, ir tame nėra jokių atsitiktinumų ir manipuliacijų.

Nepriklausomai nuo sutartos sumos, į svetainės iškėlimo kainą įeina:

  • – Kompleksinis svetainės auditas;
  • – Svetainės tinkamumo naudojimui auditas;
  • – Raktinių užklausų parinkimas (vadinamasis semantinis branduolys);
  • – Darbas su optimizacija;
  • – Tekstų kūrimas (pagal susitarimą) – naujų tekstų kūrimas iškėlinėjamiems puslapiams (tekstus rašo mūsų profesionalūs tekstų kūrėjai, besispecializuojantys skirtingose verslo srityse);
  • – Nemokamos raktinės užklausos-dovanos.

 

Vidutinė užsakymo suma Lietuvoje siekia 700–1500 eurų, iš kurių tik 30% būtina sumokėti kaip avansą (iškėlimui skirtoms išlaidoms padengti), o visą likusią sumą – tik po to, kaip bus pasiektas REZULTATAS.

  • – Sutartis
  • – Garantijos
  • – Sąskaita faktūra

Nepamirškite, mes dirbame taip, kad svetainės pozicijų palaikymas Jums nekainuos NIEKO.

Dėmesio, užsakant svetainės iškėlimą (SEO), Jūsų AdWords paskyros priežiūra, suderinimas ir efektyvumo sekimas – ABSOLIUČIAI NEMOKAMAI.

Jeigu Jūs dar neturite svetainės, turite seną svetainę, ar norėtumėte atsinaujinti – siūlome paieškoti naujų, šiuolaikinių ir nebrangių svetainių čia. Kainos nuo 70 eurų!

DĖMESIO: Mes NEIMAME pinigų už vadinamąjį svetainės pozicijų palaikymą, kuris vidutiniškai sudaro 100 eurų per mėnesį, t. y. dirbdami su mumis, Jūs sutaupysite 1.200 eurų kasmet.

Mes neiškeliame Jūsų svetainės tam, kad po to reikėtų palaikyti jos pozicijas ir mokėti po 100 eurų kas mėnesį. Mes kuriame Jums struktūrą ir galutinį produktą!

Pavyzdžiui, Jūs turite 20 kilogramų antsvorio ir nutarėte jų atsikratyti. Numesti tiek antsvorio – labai sudėtinga užduotis. Taip pat sudėtinga iškelti Jūsų svetainę į Google paieškos TOP’us. Tarkime, mums pavyksta numesti šiuos papildomus 20 kilogramų (t. y. iškelti Jūsų svetainę, pavyzdžiui, į TOP’-5). Kas toliau? Po to Jums viso labo reikia sekti savo „mitybą“ ir rytais atlikinėti „mankštą“. Tai yra, optimizacijos procesas ir Jūsų svetainės iškėlimas ir yra, iš esmės, teisingo „mitybos plano“ sudarymas, kuriuo vadovaudamiesi, Jūs savarankiškai galėsite palaikyti savo „svorį“. Tai reiškia, kad mes Jums nereikalingi!

Paskambinkite mums +370 617 51000, ir mes plačiau papasakosime, kaip tai atrodys praktikoje.

Laukeliai pažymėti * ženklu yra privalomi
Nepraleiskite galimybės gauti vertingus mūsų SEO specialistų patarimus.
Tai visiškai nemokama ir be jokių įsipareigojimų.
Skambinkite jau dabar - 8 617 51000!