Konversijos optimizacija

Konversijos optimizacija (CRO)

Konversijų rodiklių optimizavimas palaiko svetainės našumą ir pagerina svetainės lankytojų, konvertuotų į faktinius klientus, santykį. Konversijų rodiklių optimizavimas taip pat padeda padidinti pardavimus, paspaudimų rodiklius ir kitus neapibrėžtus tikslus nepadidinant srauto, ateinančio į Jūsų svetainę.

Konversijų rodiklių rezultatai taip pat turi poveikį investicijų grąžai iš kiekvieno srauto šaltinio ir reklamos kampanijos; todėl kuo didesnis Jūsų konversijų rodiklis, tuo didesnė investicijų grąža.

Konversijų rodiklių optimizavimas pagerina vis kitą skaitmeninės rinkodaros aspektą ir padidina Jūsų svetainės vertę kiekvienam lankytojui. Nuolatinė kaita vyksta dėl nuolatinių Jūsų konversijų rodiklių optimizavimo patobulinimų ir tai trunka, kol užbaigiamas testavimas. Tokiu būdu, net jei Jūs nuspręsite sukurti visiškai naują svetainę po ketverių metų, Jūs vis dar būsite išsaugoję ir galėsite panaudoti visų testavimų, kurie buvo paleisti dabar, rezultatus. Informacija vis tiek bus naudinga kaip optimalios praktikos žinių bankas kitai Jūsų įmonei.

Konversijų optimizavimo metodika

A/B Testavimas

Geresnė svetainės investicijų grąža (ROI) 

Tikime, kad efektyvus bendravimas mūsų bendradarbiavimo pradžioje leidžia mums sukurti „bandomąją trajektoriją“, kuri pateiks išmatuojamus konkrečius pajamų, klientų lojalumo ir bendros rinkos dalies padidėjimo tikslus.

Konversijos optimizacija

Mes orientuoti į ilgalaikių tikslų pasiekimą per nuolatinę analizę, ambicingą plėtrą, griežtą testavimą ir kruopščias ataskaitas. Mūsų ekspertų komanda kruopščiai išanalizuos būdus, kaip vartotojai sąveikauja su Jūsų svetaine ir sukurs klientų lojalumą ir konversijų rodiklius didinančias strategijas.

Padėsime Jums padaryti taip, kad lankytojai Jūsų svetainėje darytų tai, ką norite Jūs. Mūsų komanda yra pasiruošusi padėti optimizuoti jūsų svetainę ir padidinti konversijų rodiklius teikdama sėkmingą ilgalaikio poveikio konversijų rodiklių optimizavimo strategiją Jūsų verslui.

Mūsų konversijų rodiklių optimizavimo analitikai naudoja geriausius pramonės srities įrankius, skirtus duomenims rinkti ir vizualizuoti siekiant padaryti greičiausias ir efektyviausias sprendimus. Mes taip pat padarysime, kad Jums nereikėtų atnaujinti ar keisti savo svetainės kodo kiekvieną kartą, kai vykdomas vidinis testavimas.

Siūlome efektyviausius konversijų rodiklių optimizavimo metodus, A / B testavimą, taip pat įvairių kitų metodų, tokių kaip svetainės išdėstymo, artimumo, spalvos, laukų ir kelionės trajektorijų keitimas. Naudojame visą šią informaciją, kol nustatome, kuris iš minėtų derinių teikia aukščiausius konversijų rodiklius.

Naudodami testavimu paremtą metodą užtikriname,  kad gausite geriausius rezultatus, specialiai pritaikytus Jūsų įmonei. Mūsų komanda nuolat išbando ir stiprina visus svetainės aspektus, tikrina (ir pertikrina), kas veikia ir kas ne, kad galėtų kuo daugiau lankytojų paversti konvertuotais klientais.

Papasakok mums apie savo projektą

Leiskite Jums padėti perkelti Jūsų verslą į internetą ir auginti jį su aistra

Dirbkite dėl pinigų ir priverskite pinigus dirbti už Jus! Investuokite savo rinkodaros biudžetą į mūsų pripažintas konversijų rodiklių optimizavimo strategijas, kurias sukūrė mūsų profesionali komanda ir iš karto gaukite investicijų grąžą.

Laukeliai pažymėti * ženklu yra privalomi