Išorinis SEO optimizavimas

IŠORINĖ SEO OPTIMIZACIJA

  • Svetainės iškėlimas naudojant Google Maps:

    • Maksimaliai užpildyta anketa (svetainė, logotipas, darbo laikas, nuotraukos, video ir t.t.)
    • Į svetainės pavadinimą įjungti pagrindinę paieškos užklausą: „IT Blogas“ | UAB „elimS“
    • Kuo arčiau centro biuro adresas: tuo geriau (nepatikrintas spėjimas)
    • Atsiliepimai Google Maps: iš skirtingų IP 3–10 atsiliepimų, su 4–5 balų įvertinimu, ištemptų laike (nepatikrinta prielaida)
  • Egzistuoja nuomonė, kad nuorodos iš domenų, zonose edu, gov, com, org duoda daugiau naudos nei įprastos nuorodos. Rekomenduojama gauti nors nofollow nuorodas iš tokių resursų. Žinoma, geriau iš svetainių su geru PR
  • Atgalinių nuorodų kokybė
    • Į svetainę siunčiami tik patikimi resursai
    • Reklaminės nuorodos uždarytos nofollow
    • Vengti nuorodų, patalpintų visuose svetainės puslapiuose, tokios nuorodos būtinai turi būti nofollow
    • Nuorodos neturi būti paslėptos
    • Nuorodos neturi turėti komercinių ankorų (tekstų tarp atidarančiojo ir uždarančiojo tag`ų)
    • Resursas su atgaline nuoroda turi būti gerai moderuojamas, tai garantija to, kad jis netalpina nuorodų draudžiamuose resursuose
    • Į svetainę su atgaline nuoroda siunčiami kiti resursai
    • Nuorodoms, kurios nukreipia į neegzistuojantį puslapį, dokumentą ar paveikslėlį, naudojami 301- redirektai (automatinis lankytojų persiuntimas iš vienos svetainės į kitą)
    • Nėra nuorodų, kreipiančių į neindeksuojamus puslapius
  • Natųralus nuorodų prieaugis:

    • Nuorodos atsiranda lėtai ir reguliariai, be šuolių
    • Dauguma nuorodų veda į vidinius puslapius, o ne į pagrindinį
    • Į svetainę siunčiami skirtingų tipų resursai
  • Kova su spamu (brukalu) nuorodose:

    • Blogos nuorodos turi būti atjungtos, naudojant Google Disavow Tool
    • Nėra nuorodų iš svetainių su porno, kazino, abejotinų maisto papildų reklama, piratiniais ar brukamaisiais failais, filmais online, referatais ir kitokiomis pilkosiomis tematikomis, tas pats pasakytina ir apie svetaines, kurios dažniausiai reklamuoja tokią tematiką
    • Nėra automatinio nuorodų paleidimo
    • Svetainės, kuriose patalpintos nuorodos, nenaudoja uždraustų iškėlimo paieškos sistemose metodų
    • Svetainės, kuriose patalpintos nuorodos, neužkrėstos virusais ir nėra filtruojamos
    • Svetainė nedalyvauja keitimosi nuorodomis tinkluose
    • Svetainė nenaudoja savo nuorodų siuntimo tinklų
  • Nuorodų tinkamumas

    • Svetainės, kuriose patalpintos nuorodos, turi panašią tematiką, arba bent jau tas puslapis, kuriame patalpinta nuoroda
    • Daugelis nuorodų yra patalpintos to paties arba artimo regiono svetainėse
    • Tarp svetainių, kuriose patalpintos nuorodos, yra autoritetingi Jūsų tematikos resursai
    • Svetainėje, kurioje patalpintos Jūsų nuorodos, yra nuorodų ir į kitus resursus su panašia tematika
    • Tarp išorinių nuorodų turi būti perėjimai
  • Socialinis aktyvumas

    • Sukurti verslo puslapius Facebook, Вконтакте, Google+ socialiniuose tinkluose
    • Sukurti profilius twitter`yje, instagram`e, LinkedIn`e
    • Rašyti įdomius straipsnius, kurie galėtų pritraukti atgalines nuorodas
    • Reklamuoti straipsnius socialiniuose tinkluose
    • Patalpinti svetainėje socialinių tinklų mygtukus
    • Naudoti akcijas ir konkursus, siekiant atgalinių nuorodų

Interneto Parduotuvės SEO optimizacija

  • Mikrožymeženkliai: avatarai, „žvaigždutės“, Yandeks`o salos (nauja Yandeks`o paieškos sistemos sąsaja (interfeisas) išreikšta interaktyvių blokų pavidalu) – visa tai didina vadinamąjį CTR (Click-through rate), kuris rodo vartotojų, kurie paspaudžia ant atitinkamo pranešimo ir bendro to pranešimo peržiūrų skaičiaus santykį; ir išskiria Jus iš konkurentų.
  • Kontaktų puslapis – skurdi kontaktų skiltis iššaukia nepasitikėjimą kompanija. Į kontaktų skiltį galima pridėti:
    • Telefonus (miesto – pageidautina, kad jis būtų, mobilieji – skirtingų operatorių)
    • El. pašto adresą
    • Grįžtamojo ryšio formą
    • Fizinį biuro adresą
    • Biuro darbo laiką
    • Biuro fasado nuotrauką
    • Žemėlapį arba maršrutą, kaip Jus pasiekti
    • Nuorodas į socialinius profilius
    • Kitus kontaktus (ICQ, Skype, …)
  • Merčendaizingas (apgalvotas ir tinkamas prekių išdėstymas) – pirmose pozicijose pateikite populiariausias ir pirkėjui naudingas prekes, rūšiavimas pagal abėcėlę (pagal nutylėjimą) – bloga idėja. Rodykite klientui tai, ką jis nori pamatyti.
  • Prekės puslapiuose naudokite rekomenduojamuosius blokus – gerina svetainės puslapių sujungimą tarpusavyje, naudojant nuorodas, iškelia mažo dažnumo užklausas paieškoje, didina puslapių peržiūros skaičių. Prekės puslapyje galima naudoti:
    • Naujienas (iš tos pačios rubrikos)
    • Populiarias prekes
    • Prekes, kurias perka su kliento pasirinkta preke, lydinčiąsias prekes
    • Panašias pagal kainą (išmatavimus, spalvą, kažkokiomis kitomis charakteristikomis)
  • Atsiliepimai – motyvuokite klientus palikti atsiliepimus. Atsiliepimai generuoja papildomą turinį, pritraukia mažo dažnumo srautą, motyvuoja pirkėjus įsigyti prekę.
  • Norėdami pakelti pasitikėjimą Jumis, pridėkite į svetainę:
    • Darbų nuotraukas
    • Biuro, darbuotojų nuotraukas
    • Sertifikatus, padėkos raštus
    • Nuorodas į puslapius su atsiliepimais apie Jus
  • Pridedame svetainę į Google Maps ir Yandeks`o adresus
  • Gerokai pardavimus padidina tarsi „kainos skaičiuoklio“ įdiegimas – jam skirtame puslapyje keletas patikslinančių klausimų, vienas iš jų – telefono numeris. Paspaudus mygtuką „Skaičiuoti“ – pateikiamas pranešimas „Mūsų vadybininkas susisieks su Jumis ir praneš apie kainą“. Toliau veikia vadybininkas.

Galimi Google rikiavimui įtaką darantys faktoriai

  • Domeno SEO faktoriai:

    1. Domeno amžius: įtrauktinas, bet nėra labai svarbus
    2. Raktiniai žodžiai domeno pavadinime: nedidelis faktorius, stambus šriftas adresų eilutėje
    3. Raktinis žodis domeno pradžioje: svetainės su raktiniu žodžiu pradžioje labiau tinkami
    4. Domeno istorija: dažnai keičiama whois dalis, kritimai gali išprovokuoti nuorodų nykimą
    5. Viešoji ir privačioji domeno informacija: užslėptas whois gali iššaukti įtarumą
    6. Įtartinas domeno savininkas: jeigu savininkas dažnai pasireiškia kaip spameris (brukalo siuntinėtojas) Google`o nuomone, tai yra akstinas kruopštesniems patikrinimams.
    7. Aukštesnio lygio domenas (ru,ua ir pan.) palankesnis rikiavimui savo šalyje, tačiau riboja potencialą likusiame pasaulyje.
  • SEO faktoriai puslapių lygmenyje:

    • Turinio ilgis: didelis žodžių kiekis – geriau atskleidžia temą.
    • Pasikartojantis turinys: blogai, net jeigu jis nedaug pakeistas
    • Atributas „Rel=Canonical“: Teisingai naudojant atributą Jūsų turinio Google nevertins kaip pasikartojančio
    • Vaizdų optimizacija: antraštė, aprašymas, parašas.
    • Senumas ir turinio atnaujinimo dažnumas: liudija apie „šviežumą“ turinio aktualumą.
    • Raktinio žodžio pirmenybė: raktinio žodžio naudojimas 100-e pirmų žodžių rodo tinkamumą, aktualumą.
    • Raktinių žodžių seka: jeigu reikia rasti „žalia pelytė logitech“, tai paieškos žodžiai „žalia pelytė logitech“  turės didesnį prioritetą nei чем „pelytė logitech žalia“
    • Išeinančių nuorodų kokybė: laikoma, kad Jūs keliate pasitikėjimą savo svetaine, jeigu keliate į savo svetainę nuorodas į autoritetingus tinklalapius.
    • Išeinančių nuorodų tematika: jeigu Jūsų svetainėje naudojama vienokia tematika, o nuorodos, iš Jūsų svetainės veda į svetaines su kitokia tematika, – tai yra neigiamas faktorius
    • Gramatika ir orfografija.
    • Originalus turinys
    • Naudinga papildoma medžiaga: pavyzdžiui, finansiniam tinklalapiui – valiutos konvertavimo įrankiai, kreditų skaičiuoklės.
    • Išeinančių nuorodų kiekis: Daug doffolow nuorodų gali sumažinti svetainės patikimumą.
    • Medija: vaizdai, video ir pan. rodo turinio tinkamumą.
    • Vidinių nuorodų į puslapį skaičius: rodo šio puslapio svarbą.
    • Vidinių nuorodų į puslapį kokybė: nuorodos iš vidinių puslapių, turinčios didelį PR (angl. PageRank: Google suteikiamą rangą) gali suteikti geresnį efektą, nei nuorodos iš puslapių su mažesniu PR.
    • Neveikiančios nuorodos: WordPress plaginas (įskiepis) Broken Link Checker tikrina, ar yra neveikiančių nuorodų.
    • Partnerių nuorodos: neįsijauskite, kitaip Google gali ir Jūsų svetainę palaikyti partnerine, kuri neturi kokios nors reikšmės.
    • HTML klaidos/WC3 patvirtinimas: nekokybiškas kodas byloja apie nekokybišką svetainę. Daugelis laiko šį faktorių pakankamai silpnu.
    • Domeno hostingo (liet. priegloba; paslaugų arba vietos ištekliams suteikimas kam nors kitam savoje svetainėje, duomenų saugykloje) autoritetingumas: svetainė, kurios hostingas labiau autoritetingas, bus tinkamesnė, negu svetainė, kurios hostingas mažiau autoritetingas.
    • PageRank puslapiai: puslapiai su dideliu PR tinkamesni
    • URL ilgis: pernelyg ilgas url gali būti neigiamu faktoriumi.
    • URL kelias: puslapiai, kurių URL artimesni pradiniam, gali būti kiek aktualesni nei likusieji.
    • Puslapio kategorija: puslapis, priklausantis kokiai nors kategorijai – teigiamas aktualumo faktorius. Jeigu kategorija artimai surišta su užklausa, tai toks puslapis įgaus neabejotiną pranašumą, kalbant apie puslapio aktualumą.
    • WordPress tagai (žymos): Google mėgsta, kai turinys išsigrupuoja.
    • Raktinis žodis URL: ne ką mažesnis faktorius.
    • url eilutė: url kategorijos padeda suprasti apie ką šis puslapis.
    • Ženkliukai ir teksto numeracija: toks tekstas lengviau skaitomas, paieškos sistemai tai patinka.
    • Puslapio prioritetas svetinės žemėlapyje: sitemap.xml galima nurodyti prioritetinius puslapius, pirmenybę turintys puslapiai yra svarbesni.
    • Per daug išeinančių nuorodų: jos blaško dėmesį.
    • Papildomų raktinių žodžių kiekis: teigiamas faktorius.
    • Svetainės amžius: google mėgsta naujesnį turinį, tačiau jei senas puslapis yra nuolatos atnaujinamas ir palaikomas jo aktualumas, tai jis išloš naujesnės svetainės atžvilgiu.
    • Patogus naudotojui puslapio maketas/dizainas.
  • Svetainės SEO faktoriai:
    1. Unikalaus ir vertingo turinio buvimas.
    2. Puslapis „Susisiekite su mumis“: Google teikia pirmenybę svetainėms su pakankamu kontaktinės informacijos kiekiu, papildomas privalumas, jeigu ji sutaps su kontaktine domeno informacija.
    3. Pasitikėjimas domenu, TrustRank – pagrindinis (fundamentalus) faktorius.
    4. Svetainės atsinaujinimas: svarbiausias rodiklis.
    5. Puslapių kiekis: nėra svarbus rodiklis, tačiau dėka jo, Jūsų svetainę galima atskirti nuo partnerinės svetainės.
    6. Svetainės žemėlapio buvimas: padeda paieškos sistemoms geriau indeksuoti svetainę.
    7. Svetainės Uptime`as (nenutrūkstamo serverio darbo laikas procentais): ilgas atjungimas gali pakenkti.
    8. Serverio buvimo vieta: jeigu užklausos ir serverio buvimo vieta yra viename regione, tai yra privalumas.
    9. SSL Sertifikatai: privalumas elektroninės komercijos svetainėms.
    10. Puslapiai „pirkimo sąlygos“, „konfidencialumo politika“: svetainė yra patikima pasaulinio tinklo narė.
    11. Turinio kartojimas svetainėje: negatyvus faktorius.
    12. „Duonos trupinių“ navigacija: pozityvus faktorius.
    13. Mobili svetainės versija: svetainės dėmesingumo vartotojui ženklas.
    14. YouTube: video įkėlimas į YouTube pritraukia lankytojus.
    15. Svetainės tinkamumas naudojimui, naudojimo patogumas: nepatogus naudojimas neigiamai veikia elgsenos faktorius.
    16. Google Analytics ir Google Webmaster naudojimas: manoma, kad tai didina svetainės indeksaciją, todėl, kad paieškos sistemai prieinama daugiau svetainės analizavimo būdų.
  • Atgalinių nuorodų (backlink’ų) SEO faktoriai:

    1. Nuorodos iš senų domenų: naudingesnės nei iš naujų.
    2. Į Jūsų svetainę nukreiptų domenų kiekis: vienas iš svarbiausių parametrų.
    3. Į Jūsų svetainę nukreiptų IP adresų C-Class kiekis: byloja apie plačią svetainių variantų įvairovę
    4. Į Jūsų svetainę nukreiptų puslapių kiekis: Į Jus nukreiptų puslapių kiekis, netgi vienos svetainės – taip pat tinkamumo faktorius.
    5. Nuorodos iš domenų .edu arba .gov: Matt Cuts byloja, kad šis faktorius nedaro įtakos svetainės tinkamumui, tačiau kai kurie SEO specialistai juo netiki.
    6. „Alt“ tagų (žymų) buvimas įeinančiuose nuorodose-vaizduose: kaip aš supratau, jie eina ankorų pavidalu (tekstu tarp atidarančiojo ir uždarančiojo tagų)
    7. Į Jūsų svetainę nukreiptų puslapių PR: iki šiol labai svarbus parametras
    8. Į Jūsų svetainę nukreiptų tinklalapių autoritetingumas
    9. Nuorodos iš konkurentų svetainių: nuorodos iš svetainių, kurios konkuruoja su Jumis pagal paieškos užklausas, labai vertingos.
    10. Nuorodos į Jūsų svetainę iš socialinių tinklų: pasidalinusių Jūsų nuoroda žmonių kiekis daro įtaką jos naudingumui
    11. Nuorodos iš blogų kaimynų: gali neigiamai veikti.
    12. Nuorodos į pagrindinį puslapį: nuorodos, vedančios į pagrindinį puslapį, gali daug reikšti, vertinant svetainę.
    13. «Nofollow» nuorodos: ginčytinas klausimas, vienis sako, kad įskaitomos, kiti – nesutinka, tačiau, bet kuriuo atveju, kažkoks tokių nuorodų procentas byloja apie nuorodų masės natūralumą.
    14. Nuorodų įvairovė: nuorodos iš skirtingų tipų resursų (forumai, blogai ir pan.) – teigiamas faktorius
    15. “Rėmėjų nuorodos”: Tokie žodžiai, kaip “rėmėjas”, “partnerinė nuoroda” ir “rėmėjų nuoroda” gali sumažinti šios nuorodos vertingumą.
    16. Į kontekstą įtrauktos nuorodos: nuorodos, pridėtos teksto turinio viduje, naudingesnės, nei nuorodos iš tuščio puslapio arba esančios kažkur kitoje puslapio vietoje.
    17. Per daug 301 redirektų: nuorodos per 301 redirektą dalinai (arba pilnumoje) sumažina PR.
    18. Ankor tipo nuorodos.
    19. «title» nuorodoje: nors ir silpnas, bet teigiamas faktorius.
    20. Nuorodos vieta turinyje: Nuorodos iš viršutinės turinio dalies bus tinkamesnės, nei tos, kurios randasi apatinėje dalyje.
    21. Nuorodos vieta puslapyje: nuorodos, patalpintos turinio viduje, bus vertingesnės, negu tos, kurios patalpintos šoninėje panelėje.
    22. Nuorodų, iš panašių svetainių, aktualumas/tinkamumas: Nuoroda iš svetainės, pagal temą sutampančios su Jūsų svetaine, bus tinkamesnė, nei iš svetainės, kurios tematika visai kitokia.
    23. Nuorodų, iš panašių web-puslapių, tinkamumas: nuoroda iš puslapio, kuri pagal reikšmę artima Jūsų puslapiui, bus tinkamesnė, nei iš puslapio kita tema.
    24. Raktinis žodis nuorodos atribute «title»: Google teikia pirmenybę nuorodoms su raktiniais žodžiais, esančiais jų «title».
    25. Nuorodos iš Vikipedijos: nors tokios nuorodos yra «nofollow», daugelis mano, kad nuorodos iš Vikipedijos suteikia Jums šiek tiek pasitikėjimo, pagarbos paieškos mašinų „akyse“.
    26. Atgalinės nuorodos „aplinka“: Žodžiai, kurie randasi šalia atgalinės nuorodos, padeda Google suprasti, apie ką vienas ar kitas puslapis.
    27. Atgalinės nuorodos amžius: senesnės nuorodos – vertingesnės, nei naujos
    28. „Natūrali“ nuorodų kilmė: Svetainės su „natūralios“ kilmės nuorodomis, dažniausiai yra aktualesnės/tinkamesnės.
    29. Tarpusavio nuorodos: pageidautina vengti pernelyg didelio kiekio tarpusavio nuorodų.
    30. Nuorodos per Redirektą 301: Nuorodos per Redirektą 301 gali mprarasti savo vertingumą, palyginus su tiesioginėmis, tačiau Matt Cutts pareiškė, kad skirtumas tarp tokių nuorodų – nulinis.
    31. Mikroformato palaikymas semantinėje žymėje Schema.org: Puslapiai, palaikantys mikroformatą, gali būti daug labiau tinkami/aktualūs lyginant su kitomis svetainėmis.
    32. Svetainių priklausymas katalogams: Daugelis tiki, kad Google teikia pirmenybę kataloguose esančioms svetainėms.
    33. Priklausymas Yahoo! katalogui: Google algoritmai taip pat gali atkreipti dėmesį į priklausymąYahoo katalogams.
    34. Išeinančių nuorodų kiekis puslapyje: Rodmuo PageRank ribotas. Tai reiškia, kad nuoroda puslapyje, su dideliu išeinančių nuorodų kiekiu, gali turėti mažesnį PR, nei tokia pat nuoroda, puslapyje, kuriame nuorodų yra nedaug.
    35. Nuorodos iš forumų: Dėl didelio spamo (brukalo) kiekio forumuose, Google gali sumažinti tokių nuorodų vertingumą.
    36. Svetainės turinio dydis: Nuoroda iš puslapio, kurį sudaro, pavyzdžiui, 1000 žodžių užimantis turinys, bus vertingesnė, nei tokia pat nuoroda iš puslapio su skurdžiu turiniu.
    37. „Skersvėjinės“ nuorodos (nuorodos, patalpintos visuose svetainės puslapiuose): Matt Cutts patvirtino, kad tokios nuorodos, įskaitomos ne kaip atskiros, o kaip viena.
  • Vartotojiškieji ir elgsenos faktoriai:

    1. „Natūralus“ CTR (rodmens, kuris rodo vartotojų, kurie paspaudžia ant atitinkamo pranešimo ir bendro to pranešimo peržiūrų skaičiaus santykį) rodiklis raktiniam žodžiui: Puslapiai, su aukštesniu CTR rodmeniu, gali pakelti savo pozicijas paieškos sistemos rezultatų puslapyje pagal pateiktą, apibrėžtą raktinį žodį.
    2. „Natūralus“ CTR rodiklis visiems raktiniams žodžiams: „Natūralus“ CTR puslapio (arba svetainės) rodiklis visiems raktiniams žodžiams, tai – tinkamumas/aktualumas, paremtas žmogiškuoju faktoriumi, tai taip pat vartotojų sąveikos ženklas.
    3. Atsisakymų rodiklis: Ne kiekvienas, dirbantis SEO srityje, sutiks kad atsisakymų rodiklis kaip nors įtakoja tinkamumą, tačiau, taip gali būti. Puslapis, iš kurio vartotojai išeina labai greitai, greičiausiai, prastas.
    4. Apsilankymų skaičius: Patvirtinta, kad Google naudoja Google Chrome duomenis, kad galėtų nuspręsti – lanko žmonės svetainę ar ne (ir kaip dažnai). Svetainės, kurių lankomumas didelis, tikėtina, kokybiškesnės nei tos, kurių lankomumas nedidelis.
    5. Pakartotinas apsilankymas: Google taip pat gali naudoti šį rodmenį kaip vienos ar kitos svetainės tinkamumo faktorių. Svetainės, kuriose vartotojai apsilanko pakartotinai, įgauna pirmenybę paieškos rezultatų puslapyje.
    6. Chrome žymos: Mes visi žinome, kad Google saugo Chrome naršyklės vartotojiškus duomenis. Puslapiai, kurie yra didelio žmonių kiekio žymose, taip pat gali įgyti pranašumą paieškos rezultatų puslapyje.
    7. Duomenys iš Google įrankių panelės: Search Engine Watch’s Danny Goodwin pakartotinai išplatino pranešimą apie tai, kad Google naudoja duomenis iš įrankių panelės kaip tinkamumo faktorių. Išskyrus puslapio užkrovimo greičio rodmenis ir puslapiuose esančių kenkėjiškų programų, dabar aišku, kokią informaciją Google renka iš įrankių panelės.
    8. Komentarų skaičius: didelis komentarų skaičius puslapyje – jo kokybės ir geros vartotojų sąveikos rodiklis.
    9. Laikas, praleidžiamas svetainėje: jeigu lankytojai praleidžia daug laiko svetainėje, tai byloja apie jos kokybę.
  • Specialios algoritmų taisyklės:

  • Algoritmas Google QDF*:Google teikia pirmenybę naujiems web-puslapiams apibrėžtoms paieškos užklausoms.
  • Svetainės vartotojų lankomumo istorija: svetainės, kurias Jūs dažnai lankote, būdamos pajungtos prie Google turės pirmenybę paieškos rezultatų puslapyje atitinkamai Jūsų užklausoms.
  • Vartotojų paieškoje vykdomų užklausų istorija: paieškos rezultatų grandinė priklauso nuo to, ko Jūs ieškojote anksčiau. Pavyzdžiui, pirmiau ieškojote „apžvalgos“ o paskui: „filmai“; tokiu atveju, greičiausiai, что Google pirmiausiai parodys svetaines su filmų apžvalgomis.
  • Orientacija pagal vietovę: Google teikia pirmenybę svetainėms su vietiniu IP ir svetainėms su nacionaliniais domenais (apie juos mes jau kalbėjome).
  • Google+ Ratai: Paieškos rezultatuose Google teikia pirmenybę svetainėms, įtrauktoms į Google+ Ratus.
  • DMCA* Skundai: Google mažina web-puslapių, su DMCA skundais, tinkamumą
  • Domenų įvairovė: po vadinamojo „Bigfoot atnaujinimo“ kiekviename paieškos rezultatų puslapyje atsirado didesnė domenų įvairovė.
  • Socialinių tinklų faktoriai

  • Tvitų, pasidalinimų Facebook, Google+1 skaičius: didelis skaičius gali padidinti puslapio tinkamumą
  • Twiterio, Facebook, Google+ paskyrų autoritetingumas: Visai gali būti, kad nuorodos iš paskyrų, su tonomis sekėjų, bus vertingesnės, nei nuorodos iš nkokų nors naujų ir mažareikšmių paskyrų.
  • Patikrinta Google+ pateikiamos informacijos autorystė: Patikrinta informacijos autorystė taip pat pasitarnauja kaip pasitikėjimo įrodymas paieškos mašinoms.

    Socialiniai tinklai Google+, Facebook, LinkedIn ect.

  • Prekinių ženklų faktoriai

  • Svetainė turi paskyrą Facebook, Twitter: Trumpai. Prekiniai ženklai pasižymi tendencija kurti paskyras Facebook, Twitter su dideliu „laikų“ ir sekėjų skaičiumi, tai rodo atitinkamo prekinio ženklo populiarumą.
  • Oficialus įmonės puslapis „Linkedin“: Daugelis verslo įmonių turi puslapius „Linkedin“.
  • Darbuotojai „Linkedin“: Rand Fishkin mano, kad tai, kad Jūsų darbuotojai turi paskyras „Linkedin“, byloja apie tai, kad jie, iš tikrųjų, dirba Jūsų įmonėje, o tai yra prekinio ženklo populiarumo ženklas.
  • Socialinių tinklų principai: Paskyra socialiniame tinkle su 10000 sekėjų ir 2 pranešimais puslapyje, bus kur kas mažesnės vertės, nei ta pati paskyra, bet su dideliu pranešimų kiekiu (vartotojų sąveikos faktorius).
  • RSS sekėjų kiekis: Žinant, kad Google yra populiaraus servisoRSS savininkė, įgauna prasmę tai, kad, Jūsų sekėjų skaičius RSS taip pat yra prekinio ženklo populiarumo faktorius.
  • Įmonės ofiso turėjimas Google+: Tikros kompanijos turi nuosavą ofisą. Gali būti, kad dėl to Google naudoja aptariamą faktorių, kad galėtų nuspręsti, ar Jūsų kompanija yra stambi žaidėja, ar ne.
  • Svetainėje esančio spamo (brukalo) faktoriai:

  • Panda algoritmo sankcijos: svetainės, su žemos kokybės turiniu
  • Nuorodų į „Blogų kaimynų“ svetaines(tokios svetainės, kurios gali padaryti žalos vartotojui) arba tokios, kurios naudoja nešvarias priemones siekdamos padidinti savo tinkamumą paieškos sistemoms.
  • Redirektai:Gudrių redirektų (perkreipimų) buvimas Jūsų svetainėje – tai labai blogai, tokiu atveju svetainė ne tik praranda tinkamumo paieškos sistemai faktorių – ji nustojama indeksuoti
  • Iškylanti ar dėmesį trikdanti reklama: žemos svetainės kokybės rodiklis
  • Perspausta svetainės optimizacija:perpildymas raktiniais žodžiais, perpildymas raktiniais žodžiais taguose (žymose) «title», «h1» ir pan. pernelyg dažnas raktinių žodžių naudojimas.
  • Perspausta svetainės optimizacija
  • Didelis skelbimų skaičius: svetainėms, su per dideliu reklamos kiekiu ir skurdžiu turiniu, taikomos sankcijos.
  • Paslėptos partnerinės nuorodos
  • Partnerinės svetainės
  • Kompiuteriu sugeneruotas turinys:pritrauks rimtas sankcijas, galinčias pasibaigti atitinkamos svetainės indeksacijos nutraukimu.
  • Pernelyg didelis PageRank pakėlimas: Jeigu nužengsite pernelyg toli, bandydami pakelti PageRank, įdiegdami atributą «nofollow» visoms išeinančioms nuorodoms arba daugeliui vidinių, tai gali būti suprasta, kaip bandymo apgauti sistemą signalas.
  • Pažymėtas, kaip Spam`inis (brukalo turintis) IP adresas: Jeigu Jūsų serverio IP buvo pažymėtas Google už spam`ą, tai gali pakenkti visoms svetainėms, esančioms pateikiamame serveryje.
  • Spam`inimas (brukalo piršimas) meta taguose (žymose): Persistengti su raktinių žodžių kiekiu įmanoma ir meta taguose (žymose). Jeigu Google nuspręs, kad Jūs papildote raktiniais žodžiais meta tagus, siekdami apgauti sistemą, jis gali suvaržyti Jus žiauriomis sankcijomis.
  • Spam`o (brukalo) faktoriai išeinančiose nuorodose:

  • Nenatūraliai didelis nuorodų srautas: Netikėtas ir nenatūralus nuorodų, nukreiptų į Jūsų svetainę, srautas, neabejotinai yra tokios nuorodos fiktyvumo ženklas.
  • Žemos kokybės nuorodos: didelis kiekis nuorodų, iš resursų, kurie naudojami juodajamSEO iškėlimui (tokie, kaip komentarai bloguose ir forumuose), gali būti suprasta, kaip bandymo apgauti sistemą signalas.
  • Į Jūsų svetainę nukreiptų tinklalapių tematika: svetainės, su nenatūraliai dideliu nuorodų kiekiu (kai tos nuorodos gaunamos iš tinklalapių, kurie pagal temą nesusiję su Jūsų svetaine) gali būti įtartinos.
  • Nuorodos iš svetainių su vienodu IP class C: Nenatūraliai daug nuorodų.
  • „Pardavinėjamos“ nuorodos: Tokios nuorodos be abejonės gali paveikti PageRank ir atitinkamai svetainės tinkamumui paieškos sistemai.
  • Google Smėlio dėžė: Naujos svetainės, kurios netikėtai gauna daug nuorodų, kai kada patalpinamos Google Smėlio dėžėje, kur yra laikinai apribotas jų tinkamumas paieškos sistemai.
  • Algoritmas „Pingvinas“ ir nuorodų masė

  • Blogai (artimi vidurkiui rodmenys):
    • 11% nuorodų su svetainės adresu, kuris yra http://domain.com/ tipo
    • 15% nuorodų su prekės ženklo pavadinimu, kompanijos arba domeno vardo tipo
    • 58% nuorodų su iškėlinėjamais raktiniais žodžiais.
    • 14% nofollow-nuorodų nuo visos masės
  • Gerai (artimi vidurkiui rodmenys):
    • 22% nuorodų su http
    • 26% nuorodų su prekės ženklo pavadinimu
    • 23% nuorodų su iškėlinėjamais raktiniais žodžiais
    • 30% nofollow-nuorodų

Dažnos SEO klaidos, kurias pateikia SEMRush (2016)

  1. Dubliuojamas turinys – 50% сайтов;
  2. Atributų alt nebuvimas – 45%;
  3. Tagų (žymų) title dubliavimas – 35%;
  4. Neveikiančios vidinės nuorodos – 35%;
  5. Meta aprašymų dubliavimas – 30%;
  6. Žemas teksto ir HTML santykis – 28%;
  7. Meta aprašymų nebuvimas – 25%;
  8. Neveikiančios išorinės nuorodos – 25%;
  9. Keli H1 tagai (žymos) – 20%;
  10. H1 nebuvimas – 20%;
  11. Mažas žodžių skaičius puslapyje – 18%;
  12. H1 tagų (žymų) ir title turinio dubliavimas – 15%;
  13. Per daug teksto tage (žymoje) title – 15%;
  14. Per daug nuorodų puslapyje – 15%;
  15. Puslapio kalbos nurodymo nebuvimas – 12%;
  16. Laikini redirektai – 10%;
  17. Neveikiantys vaizdai – 10%;
  18. Tagų (žymų) title nebuvimas – 8%;
  19. Nepakankamas teksto kiekis tage (žymoje) title – 4%.